• خانه
  • اخبار
  • TurboTax مجبور به توقف تبلیغات گمراه کننده “رایگان، رایگان، رایگان” و بازگشت 141 میلیون دلاری شد.

TurboTax مجبور به توقف تبلیغات گمراه کننده “رایگان، رایگان، رایگان” و بازگشت 141 میلیون دلاری شد.

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار
TurboTax مجبور به توقف تبلیغات گمراه کننده "رایگان، رایگان، رایگان" و بازگشت 141 میلیون دلاری شد.


نسخه های بسته بندی شده نرم افزار TurboTax در قفسه فروشگاه ها موجود است.

بزرگنمایی / محصولات TurboTax در Costco در 28 ژانویه 2016 در فاستر سیتی، کالیفرنیا به نمایش گذاشته شده است. (اعتبار: گتی ایماژ | کیمبرلی وایت)

مالک TurboTax Intuit “141 میلیون دلار به میلیون ها مصرف کننده در سراسر کشور که به طور ناعادلانه هزینه شده اند پرداخت خواهد کرد” و کمپین تبلیغاتی “رایگان، رایگان، رایگان” خود را متوقف می کند، “که مشتریان را با وعده خدمات آماده سازی رایگان جذب می کند. “لتیسیا جیمز، دادستان کل نیویورک، چهارشنبه گفت: “اینتویت متهم است که مشتریان را از برنامه فایل رایگان IRS، که برای 70 درصد مالیات دهندگان رایگان است، دور می کند، در حالی که از تبلیغات گمراه کننده برای تبلیغ یک تک استفاده می کند.” فریمیوم” محصول TurboTax که برای اکثر مردم واقعا رایگان نیست.

Intuit با تمام 50 ایالت ایالات متحده و ناحیه کلمبیا موافقت کرده است. جیمز در بیانیه‌ای درباره این توافق گفت: «Intuit میلیون‌ها آمریکایی کم‌درآمد را از خدمات رایگان تشکیل پرونده مالیاتی که حق استفاده از آن را دارند، فریب داده است». سال‌ها است که Intuit آسیب‌پذیرترین افراد در میان ما را برای کسب سود گمراه کرده است. امروز، هر ایالتی در این کشور، Intuit را مسئول کلاهبرداری از میلیون‌ها مالیات دهندگان می‌داند و ما میلیون‌ها دلار را به جیب آمریکایی‌های آسیب‌دیده برمی‌گردانیم.»

به طور خاص، «Intuit به نزدیک به 4.4 میلیون کاربر که استفاده از نسخه رایگان TurboTax را برای سال‌های مالیاتی 2016 تا 2018 شروع کرده‌اند و به آنها گفته شده است که باید برای ارسال اسناد پرداخت کنند، بازپرداخت ارائه می‌کند، هرچند که «پرداخت‌ها حدود دلار خواهد بود. 30 برای هر سال مالیاتی و کاربران متاثر به طور خودکار اعلان ها و چک را از طریق پست دریافت می کنند.”

15 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات