

بزرگنمایی / به لطف بازی اولیه که اکنون برای 60 فریم در ثانیه بهینه شده است، جلوه های رنگی اسپلش که به حملات موفقیت آمیز درایو-این متصل می شود، در عمل حتی بهتر به نظر می رسند. (اعتبار: Capcom)
لس آنجلس – پس از گذراندن دو روز برای ضربه زدن به غریبه ها در اولین نسخه جهان استریت فایتر 6من متقاعد شدهام که این ورودی است که من را، یک بازیکن معمولی بازیهای مبارزهای، در این سری باز خواهد گرداند.
این بازی مبارزه ای “2023” در حال حاضر زیبا است. مقرون به صرفه است مبارزه او تأثیر واقعی دارد. و استراتژیها و گیمپلی او هر از گاهی با مفاهیم و فرصتهای یادگیری واضحتر از آنچه که تا به حال در جنگندههای کپکام دیدهام همراه میشوند.
از آنجایی که نسخه ای که من بازی کردم خیلی زود بود و فقط چهار شخصیت قابل بازی داشت، این تصور را دارم که Capcom هنوز باید تنظیمات دقیقی انجام دهد. اکنون می توانم تصور کنم که توسعه دهندگان در کجا تلاش خود را روی متعادل کردن آسیب، پنجره های بازیابی و سایر تنظیمات دیجیتال متمرکز کنند. من تمام تلاشم را می کنم تا آنچه را که تاکنون آموخته ام به اشتراک بگذارم SF6سیستمهای بیشماری، بهویژه تواناییهای «پیشران» که جالبترین مکانیکهای بازیهای قبلی گامبو را با «بزرگترین حرکت» گرد هم میآورند. به نظر می رسد همه آنها در معرض تغییر هستند.
30 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات