• خانه
  • اخبار
  • Spotify دو شرکت دیگر را برای تبدیل شدن به یک غول پادکست خریداری می کند

Spotify دو شرکت دیگر را برای تبدیل شدن به یک غول پادکست خریداری می کند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار
Spotify دو شرکت دیگر را برای تبدیل شدن به یک غول پادکست خریداری می کند


لوگو و برند Spotify

لوگو و برند Spotify (اعتبار: Spotify)

Spotify، یک پلتفرم استریم صوتی، از خرید دو شرکت پخش پادکست خبر داده است که هرکدام از آنها تا حدودی برنامه بلندمدت Spotify برای تسلط بر تجارت پادکست را روشن می کند.

غول صوتی آنلاین هر دو Podsights و Chartable را خریداری می کند. شرکت ها دو ابزار پیشرو مرتبط با بازاریابی، تبلیغات، معیارها و تجزیه و تحلیل محتوای صوتی را می سازند.

Podsights یک ابزار اندازه‌گیری تبلیغات است که به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ببینند چند نفر در معرض تبلیغات آن‌ها قرار گرفته‌اند، و همچنین میزان تأثیر تبلیغات در تحریک خرید را مشاهده کنند. Chartable تا حدودی مشابه است، اما سازندگان پادکست را هدف قرار می دهد، نه تبلیغ کنندگان. این به پادکست‌ها کمک می‌کند رشد مخاطبان را ردیابی کنند و ببینند چه عواملی باعث رشد آن می‌شوند.

8 پاراگراف دیگر را بخوانید نظرات