

بزرگنمایی / یک مدل پرینت سه بعدی در تونل باد حرکت می کند. دسته های کوچک پشم چسبیده به بدن به تجسم جریان هوا بر روی بدن کمک می کند. (اعتبار: Polestar)
شرکتهای خودروسازی میتوانند کاملاً محرمانه باشند، و مفاهیم میتوانند بدون اینکه مردم چیزی بیش از یک عکس ببینند، زندگی کنند و بمیرند، اگر اینطور باشد. Polestar رفتار بسیار کمتری نسبت به Precept دارد که باید چند سال دیگر به عنوان پرچمدار برقی چهار در این برند به شکل تولیدی ببینیم. این شرکت تعدادی فیلم کوتاه منتشر کرده است که هر کدام جنبه متفاوتی از طراحی پرسپت را بررسی می کنند. آخرین فیلم نشان دهنده آیرودینامیک ماشین است.
آیرودینامیک بیش از هر زمان دیگری برای صنعت خودرو اهمیت دارد. مردم ماشین های الکتریکی نمی خرند مگر اینکه برد زیادی داشته باشند، و یک راه عالی برای از بین بردن کارایی این محدوده، پرواز یک شخصیت در هوا است. فقدان یک موتور احتراق داخلی پر سر و صدا به این معنی است که سطح صدای مطلق در EV بسیار دسی بل کمتر است، که به نوبه خود باعث می شود صدای باد یا لاستیک بسیار بیشتر از یک وسیله نقلیه با موتور معمولی باشد.
بزرگترین مشکلی که طراحان دارند چرخ ها هستند که هر کدام در حین چرخش هوا را به هم می زند. فیرینگ ها ساده ترین راه حل بودند، اما هیچ کس آنقدر شجاع نبود که بعد از هوندا اینسایت اصلی به آنجا برود. توریهای باز بزرگ نیز مهم هستند، اگرچه امروزه پردههای فعال – و اثر نوری پلاستیک سیاه روی پلاستیک سیاه – اغلب چنین جریمههایی را به حداقل میرسانند.
3 پاراگراف دیگر را بخوانید نظرات