

بزرگنمایی / اگر قصد دارید ماشین خود را در خانه شارژ کنید، چرا وقتی در آنجا پارک می کنید از آن به عنوان یک باتری قابل شارژ استفاده نکنید؟ (اعتبار: مونتی راکوسن / گتی ایماژ)
با آشکارتر شدن اثرات تغییرات آب و هوایی و اشتباهات نهادهای انسانی، آمادگی در برابر بلایا گسترده تر می شود. صنعت خودروسازی این روند را دنبال میکند و بیش از یک خودروساز به این واقعیت اشاره میکنند که وسیله نقلیه الکتریکی اساساً یک باتری یدکی غولپیکر است که میتواند در مواقع اضطراری خانه شما را برای چند روز انرژی دهد.
پسفیک گاز و الکتریک (PG&E) اکنون آزمایش شارژ دوطرفه را در کالیفرنیا با برنامههای آزمایشی جدیدی که این هفته در جنرال موتورز و فورد اعلام شده آغاز خواهد کرد.
شارژ دو طرفه اولین تقویت بزرگ خود را از زمان زلزله توهوکو-اوکی در سال 2011 دریافت کرد و در سال 2017 نیسان به Ars گفت که چندین هزار نصب برق الکتریکی در شبکه قبلاً در ژاپن تکمیل شده است. اما در آن زمان، این شرکت هیچ برنامه ای فوری برای فعال کردن این ویژگی در اینجا در ایالات متحده نداشت. از آن زمان، نیسان آزمایشهای دیگری را از خودرو به شبکه انجام داده است، مانند تامین انرژی یک فروشگاه.
3 پاراگراف دیگر را بخوانید نظرات