
فلز: هلسینگر. “>
بزرگنمایی / منفجر شدن شیاطین با ریتم هرگز شیرین تر به نظر نمی رسید یا احساس می شد. به drop-D، نبرد اول شخص خوش آمدید فلز: هلسینگر.
وقتی بازیهای ویدیویی موسیقی، ریتم و تمپو را به اکشن من القا میکنند، معمولاً اولین نفری هستم که آنها را امتحان میکنم. از آن زمان تا کنون چنین بوده است خواننده رپ پاراپا در اواخر سال 1996 راه افتاد و به قلب من راه یافت. از آن زمان، من به VR، آزمایش ابزارهای پلاستیکی، شرکت در بازیهای آرکید پیچیده، و سرگرمی با بزرگترین و کوچکترین آزمایشها در این ژانر پرداختم.
با این حال، در طول چندین دهه، ترکیب بازی رویایی من از کره بادام زمینی و شکلات هنوز شکست خورده است: یک بازی ریتم اول شخص. سرکش ایندی BPM: گلوله در دقیقه سعی کردند این سنتز را در سال 2020 انجام دهند تا درنگ کنند زیرا آنها به وضوح ارائه می دهند مرگ– به عنوان یک نبرد در ریتم نیاز به لمس برازنده است.
بنابراین، زمانی که مدعی دیگری برای این تاج و تخت بی ادعا، شک کردم، فلز: هلسینگر، به عنوان یک تلاش مشابه “کشتن شیاطین در ریتم هوی متال” اعلام شد. به نظر میرسد که توسعهدهندگان آن در تازهکار سوئدی The Outsiders، این نگرانی را قبل از عرضه آن بر روی رایانههای شخصی، ایکسباکس و پلیاستیشن در پایان سال ۲۰۲۲ درک کردهاند، زیرا آنها با نمایش عملی دقیق مورد نیاز برای قرار دادن علامت تعجب در زمین ظاهر شدند. . این بازی نه تنها بهتر از BPM. همانقدر که من مدرن را دوست دارم مرگ سریال را دوباره راه اندازی کنید، نمی دانم آیا فلز: هلسینگر می تواند با ارزش ترین بازی برای منفجر کردن شیاطین تبدیل شود.
10 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات