

برای بزرگنمایی کلیک کنید (اعتبار: Getty Images | NurPhoto)
وال استریت ژورنال روز چهارشنبه گزارش داد، شرکت تابعه Comcast NBCUniversal و Google «رقبای اصلی» برای نمایش تبلیغات در نتفلیکس هستند، زمانی که سرویس استریم سطح برنامه ریزی شده با پشتیبانی تبلیغات را راه اندازی می کند. WSJ به نقل از افراد آشنا گزارش داد: «نتفلیکس هنوز در مراحل اولیه توسعه استراتژی است و در هفتههای اخیر تعدادی از ارتباطات را بررسی کرده است.
قرارداد با NBCUniversal احتمالاً به این معنی است که واحد تبلیغات ویدیویی Comcast، FreeWheel، فناوری تحویل تبلیغات را ارائه خواهد کرد، در حالی که تیم فروش تبلیغات NBCUniversal به فروش تبلیغات در ایالات متحده و اروپا کمک خواهد کرد. البته گوگل که متعلق به آلفابت است، تجربه زیادی در ارائه تبلیغات دارد، از جمله در پلتفرمهای ویدیویی خود YouTube و YouTube TV. نتفلیکس در حال حاضر از ابزارهای گوگل برای خرید تبلیغات استفاده می کند.
طبق گزارش WSJ، معامله با NBCUniversal یا Google احتمالا انحصاری خواهد بود. Comcast / NBCUniversal و Google تنها رقیب نیستند، زیرا Roku همچنین مذاکرات اولیهای با Netflix در مورد مشارکت تبلیغاتی داشته است. در این گزارش هفته گذشته آمده است که مدیران نتفلیکس اخیراً “با نمایندگان Roku و Comcast ملاقات کرده اند تا در مورد ترتیباتی که بر اساس آن این شرکت ها فروش تبلیغات یا زیرساخت های فنی سطح خدمات آینده نتفلیکس را انجام دهند” بحث و گفتگو کرده اند.
6 پاراگراف دیگر را بخوانید نظرات