

افزایش (اعتبار: FT | رویترز | Unsplash)
آمازون و آلفابت به عنوان بخشی از تلاش اخیر برای جلوگیری از تصویب قوانینی برای محدود کردن قدرت بازار خود توسط کنگره، رهبری آنچه را که به عنوان شدیدترین کمپین سیاسی آمریکا در تاریخ اخیر در حال ظهور است، در دست دارند.
شرکتها به لایحه «ترجیح خود» روی میآورند که از استفاده پلتفرمهای آنلاین بزرگ از تسلط خود در یک حوزه برای دادن مزیت غیرمنصفانه به محصولات دیگر جلوگیری میکند – برای مثال، آلفابت از موتور جستجوی Google خود برای تبلیغ محصولات مسافرتی یا خرید خود استفاده میکند.
در صورت تصویب، این لایحه احتمالاً به موجی از قوانین با هدف تقویت قوانین رقابت در آمریکا شتاب می بخشد، که می تواند بزرگترین به روز رسانی قوانین ضد انحصار این کشور در یک نسل باشد.
22 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات