

بزرگنمایی / جان رومرو در GDC 2022 سخنرانی می کند. (اعتبار: Sam Machkovec)
سان فرانسیسکو – در حالی که یک سری بازی مرگ و زمین لرزه در پنلها و کتابهای معمولی به تفصیل توضیح داده شده است، این را نمیتوان در مورد سلف افسانهای id Software گفت. Wolfenstein 3D. یکی از چهره های کلیدی، کدنویس و طراح سطح، جان رومرو، در کنفرانس امسال توسعه دهندگان بازی حاضر شد تا توضیح دهد که چگونه این پروژه شش ماهه شش نفره پلی مهم بین فرمانده کین-تسلط بر گذشته و FPS-انقلاب در آینده.
و اگر شش ماه بازی قابل توجه سریع به نظر می رسد، باید برای یک درس تاریخ مکث کنید.
رومرو گفت: “در شش ماه آخر سال 1991، ما پنج بازی را راه اندازی و تحویل دادیم.” Wolfenstein 3Dتوسعه از. که شامل بسیاری می شد فرمانده کین بازیهای با اسکرول جانبی و نرمافزار id در سال 1992 با نمونهسازی اولیه این بازی آغاز شد. کین 7، که پیشرفت فنی اصلی آن پسزمینههای طومار اختلاف منظر است. رومرو پس از کمک به id Software برای تکمیل اولین نسخه نمایشی بازی در عرض یک هفته، گفت که علاقه ای به حفظ این بازی ندارد. کین سریال ادامه دارد آدریان کارمک، یکی از بنیانگذاران نرمافزار Id، موافقت کرد: «خستهام کین“—و جان کارمک (بدون خویشاوند)” در حال تماشای کشتار “و قضاوت کرد که تغییر ممکن است درست باشد.
20 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات