

بزرگنمایی (اعتبار: NFL)
گزارشی که این هفته از نیویورک تایمز منتشر شد، می گوید که یوتیوب آخرین رقیب برای بسته محتوای شاخص NFL، NFL Sunday Ticket است. هنوز هیچ برنده ای در روند مناقصه وجود ندارد، اما بخش ویدئویی گوگل وارد جدال با اپل شده است، که تایمز می گوید در معامله “محبوب تلقی می شود”. پیش بینی می شود پیشنهاد برنده به 2.5 میلیارد دلار در هر فصل برسد.
NFL Sunday Ticket هر بازی بعد از ظهر یکشنبه در فصل عادی خارج از بازار را به عنوان یک بسته کابلی بزرگ به ارزش ~ 300 دلار در سال ارائه می دهد. بازیهای تلویزیونی ملی و بازیهای محلی شما در بسته گنجانده نشده است، اما این همه چیز دیگری است که معمولاً نمیتوانید تماشا کنید – حدود 13 بازی اضافی در هفته. در ایالات متحده، این سرویس (بیشتر) سالها در انحصار ارائهدهنده تلویزیون ماهوارهای DirecTV بوده و آخرین قرارداد در سال 2014 به مبلغ 1.5 میلیارد دلار در سال امضا شده است. قرارداد فعلی DirecTV در پایان فصل آینده منقضی میشود و با کاهش شدید مشترکین تلویزیون، DirecTV تحت محاصره دیگر پول نقدی برای بازگشت به NFL ندارد. این بدان معنی است که بلیط یکشنبه را می توان به عنوان مهره بزرگ شطرنج بعدی در نظر گرفت جریان جنگ.
آمازون اولین غول فناوری بود که وارد دنیای NFL شد و یک بسته بزرگ دیگر NFL به نام پنج شنبه شب فوتبال را با مبلغ یک میلیارد دلار در سال به دست آورد. آمازون قبلاً با پخش همزمان بازیهای پنجشنبه شب فاکس وارد آبهای NFL شده بود، اما امسال انحصاری Prime Video آمازون به این معنی است که آمازون باید کار تولید خود را انجام دهد. تا اینجای کار، به نظر می رسد که برای تولید درجه یک آماده می شود: این شرکت گوینده افسانه ای بازی به بازی، ال مایکلز را از NBC استخدام کرد و تهیه کننده اجرایی NBC که 24 بار برنده جایزه امی شده بود، فرد گاودلی (که مجری بسته های NBC و تولید می کند) استخدام کرد. NFL در آمازون در حال حاضر). آمازون همچنین مجموعهای از بازیکنان سابق NFL را برای میزبانی نمایشهای پیشبازی، نیمهوقت و پس از بازی استخدام کرد: تالار مشاهیر، تونی گونزالس، مدافع آینده تالار مشاهیر، ریچارد شرمن و کوارتربک اخیراً بازنشسته، رایان فیتزپاتریک. به نظر می رسد آمازون از هیچ هزینه ای دریغ نمی کند.
خواندن 5 پاراگراف باقی مانده | نظرات