
تحمل، که در سال 1915 در سواحل قطب جنوب پس از له شدن توسط یخ های فشرده غرق شد. اکسپدیشن Endurance22 پس از نزدیک به 107 سال، کشتی غرق شده را در حالتی باکره قرار می دهد. “>
بزرگنمایی / این عقب یک کشتی خوب است تحمل، که در سال 1915 در سواحل قطب جنوب پس از له شدن توسط یخ های فشرده غرق شد. اکسپدیشن Endurance22 پس از نزدیک به 107 سال، کشتی غرق شده را در حالتی باکره قرار می دهد. (اعتبار: Falklands Maritime Heritage Trust / NatGeo)
در سال 1915، کاشف نترس بریتانیایی سر ارنست شاکلتون و خدمه اش پس از کشتی خود برای ماه ها در یخ های قطب جنوب به دام افتادند. تحمل، توسط یخ های فشرده خرد شد و در اعماق یخبندان دریای Wedell فرو رفت. امروز، موسسه میراث دریایی فالکلند و نشنال جئوگرافیک کشف این کشتی شکسته معروف را تقریباً 107 سال بعد، در عمق 3008 متری، تقریباً چهار مایلی (6.4 کیلومتر) جنوب آخرین موقعیت ثبت شده کشتی، اعلام کردند.
کشتی غرق شده یک باکره است تا حدی به دلیل عدم وجود میکروب های چوبخوار در این آب ها. در واقع، منسون باند، مدیر اکسپدیشن Endurance22 به نیویورک تایمز گفت که غرق شدن کشتی بهترین نمونه ای است که او تا به حال دیده است. تحمل “در وضعیت درخشانی از حفظ است.” اکسپدیشن اولین عکسهای باقی مانده را منتشر کرد – اولین باری که کسی دیده است تحمل از زمانی که یک قرن پیش غرق شد. مقید شده است و همکاران شامل عکس هایی از عقب (با “استقامت” به وضوح قابل مشاهده)، عرشه عقب و چرخ کشتی، و همچنین بخش هایی از عرشه و بدنه است.
داستان بقا
تحمل در 6 آگوست 1914 از پلیموث کشتی گرفت و شاکلتون به خدمه خود در بوینس آیرس پیوست. هنگامی که آنها در ژانویه 1915 به دریای ودل رسیدند، انباشته شدن یخ های بسته بندی شده و طوفان های شدید روند خزش را کند کرد. تحمل در 24 ژانویه هوا کاملاً یخ زده شد و در اواسط فوریه شاکلتون دیگ ها را خاموش کرد تا کشتی بتواند یخ را حمل کند تا زمانی که هوا به اندازه کافی گرم شود تا بسته متلاشی شود. انتظار طولانی خواهد بود. خدمه به مدت 10 ماه در برابر یخبندان مقاومت کردند. در ماه آگوست، صفحات یخی با چنان نیرویی به کشتی فشار آوردند که عرشه کشتی پیچید.
10 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات