

بزرگنمایی (اعتبار: Kentaroo Tryman | Getty Images)
کسب و کارهای کوچک به دلیل تغییرات گسترده در حریم خصوصی اپل که هدف قرار دادن مشتریان جدید آنلاین را دشوارتر می کند، بازاریابی را کاهش می دهند، این روند رو به رشدی است که منجر به از دست رفتن میلیاردها دلار درآمد برای پلتفرم هایی مانند فیس بوک شده است.
سال گذشته، اپل شروع به اجبار توسعه دهندگان برنامه برای دریافت مجوز برای ردیابی کاربران و نمایش تبلیغات شخصی شده در آیفون و آی پد به آن ها کرد، در این تغییرات صنعت تبلیغات آنلاین متحول شد.
بسیاری از شرکتهای کوچک که برای جذب مشتریان جدید به تبلیغات آنلاین متکی هستند به فایننشال تایمز گفتند که در ابتدا تأثیر کامل محدودیتهای اپل را تا ماههای اخیر، زمانی که تورم قیمتها تقاضای مصرفکننده را در بازارهای بزرگ در سراسر جهان تحت فشار قرار داد، مشاهده نکردند.
خواندن 21 پاراگراف باقی مانده | نظرات