منو سایت

  • خانه
  • اخبار
  • چگونه یک اپراتور ماهواره فرانسوی کمک می کند تا تبلیغات تلویزیون روسیه را آنلاین نگه دارد

چگونه یک اپراتور ماهواره فرانسوی کمک می کند تا تبلیغات تلویزیون روسیه را آنلاین نگه دارد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار
چگونه یک اپراتور ماهواره فرانسوی کمک می کند تا تبلیغات تلویزیون روسیه را آنلاین نگه دارد


ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در یک مجمع سخنرانی می کند.

بزرگنمایی / ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 18 ژوئیه 2018 در مسکو، روسیه، در جریان مجمع شهر مسکو 2018 سخنرانی کرد. (اعتبار: گتی ایماژ | میخائیل سوتلوف)

روسیه به زودی در سال 2008 وارد اوستیای جنوبی شد و عملاً همسایه جنوبی خود را ضمیمه کرد و گروهی از گرجی ها با هم متحد شدند تا یک ایستگاه تلویزیونی جدید به زبان روسی، صدایی مستقل از کرملین ایجاد کنند: کانال ARC.

آنها با کمک تلویزیون عمومی گرجستان قراردادی پنج ساله با اپراتور ماهواره ای فرانسوی یوتلست برای پخش ایستگاه خود در قفقاز امضا کردند. تنها دو هفته پس از راه‌اندازی در سال 2010، یوتلست به PIC اطلاع داد که آنها را کنار گذاشته‌اند. فضای آنها در ماهواره به گروه رسانه ای گازپروم، که یکی از پایه های اصلی در سیستم رسانه ای تحت کنترل شدید مسکو است، وعده داده شد.

کانال PIK در آن زمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حماسه «گروه رسانه‌ای Intersputnik و Gazprom را – که هر دو به خط تحریریه کرملین پایبند هستند – در انحصار واقعی پخش ماهواره‌ای بر مخاطبان روسی زبان رها می‌کند». Kanal PIK یک سال بعد در Eutelsat دیگری کرسی خواهد گرفت، اما ایستگاه در سال 2012 با مشکل مواجه شد و تاریک شد.

34 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات