منو سایت

  • خانه
  • اخبار
  • چگونه می توان تکان دادن صنعت بازی را توسعه داد

چگونه می توان تکان دادن صنعت بازی را توسعه داد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار
چگونه می توان تکان دادن صنعت بازی را توسعه داد


چگونه می توان تکان دادن صنعت بازی را توسعه دادوالهایم“>

بزرگنمایی / والهایم (اعتبار: Iron Gate AB)

Kylan Coats برنامه‌ای برای راه‌اندازی یک استودیو قبل از ساخت بازی، به عنوان دانشجویی که تابستان‌ها را به عنوان آزمایش‌کننده کیفیت بین کلاس‌ها سپری می‌کند، ارائه کرد. در آن زمان، اواسط سی سالگی او مانند سن این انتقال به نظر می رسید. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، او تجربه موفقیت را خواهد داشت، اما اگر همه چیز خوب پیش برود، باز هم می تواند به حرفه AAA بازگردد. کوتس 14 سال در این صنعت کار کرده است، اما تنها پس از یک اخراج غیرقابل پیش‌بینی از Obsidian Entertainment بود که شوهرش این جمله را به او یادآوری کرد. کوتس گفت: “او گفت: “هی، شما برای مدت طولانی در مورد راه اندازی استودیوی شخصی خود صحبت می کنید، چرا که نه؟”

او پس از یک سال کار قراردادی خوب، سودآورتر از هر سال گذشته، کریسپی کریتیو را راه اندازی کرد. اولین بازی او ایده ای بود که مدتی بود در نظر داشت. او می گوید: «هر توسعه دهنده همیشه چند ایده برای بازی دارد. سفری طولانی به سوی پایانی نامشخص به گفته کوتس، یک اپرای فضایی روایتی عجیب است. بازیکنان یک سفینه فضایی سرکش را کنترل می کنند که بین سیارات رنگارنگ مانند Mœbius فرار می کند. وظایف شامل انتقال درگ کوئین ها به ماجراجویی های بزرگ است. او می‌گوید این از آن دسته بازی‌هایی نیست که استودیوهای بزرگ‌تری را تحت تأثیر قرار دهد. با کریسپی، او نه تنها برای خلاقیت آزاد است، بلکه محیط کار او سالم است: کارکنان مجبور نیستند برای رعایت ضرب الاجل ها دست به خودکشی بزنند، و او می تواند سلامت روان و شمول را پرورش دهد. او می‌گوید که او در گذشته از رهبری انتقاد کرده است، بنابراین راه‌اندازی کریسپی زمانی برای تحمل یا سکوت بود.

25 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات