منو سایت

  • خانه
  • اخبار
  • چگونه بازی های آنلاین را کمتر سمی کنیم؟ توسعه دهندگان GDC در حال بحث در مورد تعدیل هستند

چگونه بازی های آنلاین را کمتر سمی کنیم؟ توسعه دهندگان GDC در حال بحث در مورد تعدیل هستند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار
چگونه بازی های آنلاین را کمتر سمی کنیم؟ توسعه دهندگان GDC در حال بحث در مورد تعدیل هستند


عکس استوک مردی عصبانی که با عصبانیت مشغول بازی های ویدیویی است.

بزرگنمایی / توسعه‌دهندگان بازی آنلاین چگونه می‌توانند عناوین موجود و جدید را با سیستم‌هایی تطبیق دهند که چنین افرادی را کمتر عصبانی کنند؟ سه ارائه دهنده کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سال 2022 پیشنهادهای خود را ارائه می دهند. (هیچ کدام شامل این توصیه واضح نمی شود که این مرد با عکس باید Xbox 360 قدیمی خود را ارتقا دهد.) (اعتبار: Getty Images)

سن فرانسیسکو – در حالی که بازی های ویدیویی محبوب به خدمات آنلاین مانند خواستگاری و چت وابسته هستند، این بازی ها از سمیت، آزار و اذیت و آزار رنج خواهند برد. یا حداقل این فرضیه است که برخی از شرکت کنندگان در کنفرانس امسال توسعه دهندگان بازی (GDC) می خواهند یا آن را کاهش دهند یا به طور کلی لغو کنند.

قبل از افتتاحیه نمایشگاه کنفرانس در صبح چهارشنبه، ما به چندین شرکت کننده گوش دادیم که امیدهای خود را برای یک محیط مثبت تر برای بازی های اجتماعی ارائه می دهند – و سه نقطه نظر به عنوان یک زمین ترکیبی برای آینده ای روشن تر برجسته شد. اثبات هنوز در پودینگ این بازی ها نیست، اما همه به گام های متفاوت و به ظاهر هوشمندانه تر به سمت یک اکوسیستم بازی آنلاین بهتر اشاره می کنند.

کاهش دمای «کارت های حرارتی»

اولین سایت، از شرکت تعدیل بازی Good Game Well Played (GGWP)، پیشنهاد می کند تا مشکل لیزر با هوش مصنوعی را برطرف کند. GGWP که توسط دنیس تراش فونگ، گیمر و کارآفرین حرفه‌ای تأسیس شد، برای ادغام سیستم‌های تعدیل بازی موجود برای تقویت تعدیل مبتنی بر گزارش با اتصال آن به دو نوع داده بلادرنگ طراحی شده است: چت صوتی و کارت‌های «هیت» گیم‌پلی. “

20 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات