

بزرگنمایی / ممکن است پاکپرستها وحشت داشته باشند، اما واقعیت تجاری این است که لوتوس به یک فروشنده حجم نیاز دارد و این به معنای خودروهای SUV است. حداقل کاملا برقی است. (اعتبار: لوتوس)
این هفته متوجه شدیم که وقتی این شرکت از خودروی جدیدی به نام Eletre رونمایی کرد، یک SUV الکتریکی لوتوس چگونه خواهد بود. همه طرفدار این سبک نخواهند بود و دیگران به سادگی به ایده ساخت لوتوس یک SUV، برقی یا غیره، در وهله اول اعتراض خواهند کرد.
اما حداقل تا اولین تست های جاده ای ذهن خود را باز نگه دارید. در حالی که مانند لوتوس رانندگی می کنید، ممکن است مشتریان جدید زیادی را به این برند جذب کند، نه تنها در اروپا و چین، بلکه در ایالات متحده نیز از سال 2024. و همانطور که پورشه با مهارت نشان داده است، این روش خوبی برای پرداخت هزینه هایی است که دیوانه های ماشین را زیر یقه داغ کنند.
این سازنده خودروهای اسپورت بریتانیایی در چند سال گذشته در موقعیت غیرعادی قرار داشته است – به لطف همان جیبهای عمیقی که ولوو را جوانسازی کرد، از بودجه خوبی برخوردار بوده است. لوتوس به جای اینکه روی یک پلت فرم قدیمی برای خودروهای کوچک دو نفره گرم شود، نه یک، بلکه چهار معماری جدید را توسعه داد.
7 پاراگراف دیگر را بخوانید نظرات