• خانه
  • اخبار
  • پورشه در حال توسعه پلت فرم خودروی اسپرت EV خود با این کیمن GT4 ویژه است

پورشه در حال توسعه پلت فرم خودروی اسپرت EV خود با این کیمن GT4 ویژه است

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار
پورشه در حال توسعه پلت فرم خودروی اسپرت EV خود با این کیمن GT4 ویژه است


پهن تر از 718 Cayman GT4 معمولی، ePerformance نیز قدرتمندتر - و بسیار الکتریکی تر است.  گفته می شود که زمان دور زدن با جام 992 GT3 قابل مقایسه است.

بزرگنمایی / پهن تر از 718 Cayman GT4 معمولی، ePerformance نیز قدرتمندتر – و بسیار الکتریکی تر است. گفته می شود که زمان دور زدن با جام 992 GT3 قابل مقایسه است. (اعتبار: پورشه)

پورشه در حال نزدیک‌تر شدن به عرضه یک خودروی اسپرت برقی با باتری است. هنوز کاملاً وجود ندارد، اما پس از پرده برداری از مفهوم Mission R در سال 2021، این شرکت در حال حاضر سخت کار می کند و اطمینان حاصل می کند که فناوری محرک الکتریکی که این کانسپت قرار بود نشان دهد، در برابر کار مورد انتظار یک خودروی اسپورت مقاومت می کند. خودروی پورشه. این شرکت با یک جفت خودروی 718 کیمن GT4 ePerformance به این مهم دست می یابد.

معمولاً انتظار دارید که در پشت کابین کیمن GT4 یک موتور شش‌گانه تخت پیدا کنید (خواه یکی از خودروهای جاده‌ای باشد یا گزینه Clubsport برای موتوراسپرت‌ها). در نسخه ePerformance، این محل زندگی باتری خودرو است.

این یک بسته 82 کیلووات ساعتی است که برای ارائه عملکرد پایدار برای مدت زمان مسابقه سرعت – بین 25 تا 40 دقیقه طراحی شده است. پورشه همچنین ولتاژ را در مقایسه با دیگر BEV (800 V Taycan) خود افزایش داده است، زیرا 718 GT4 ePerformance (و Mission R) با ولتاژ 900 ولت کار می کنند. این به خودرو اجازه می دهد تا تنها در 15 ولت از 5 به 80 درصد DC شارژ شود. دقایق.

6 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات