هوای «کاملاً بد» نتوانست جلوی صدمین صعود قله پایکس را بگیرد.

هوای «کاملاً بد» نتوانست جلوی صدمین صعود قله پایکس را بگیرد.


بزرگنمایی / شورولت کامارو 1967 تامی بویلو به طور غیرقابل انکاری سریع است، اما او هرگز قبل از صعود به تپه در سال 2022 آن را در خیس مسابقه نداد (اعتبار: گرگوری لپوراتی)

تامی بویلو کمی عصبی است. این راننده 28 ساله اهل کلرادو اسپرینگز در آستانه شرکت در صدمین مسابقه تاریخی صعود بین‌المللی پیکس پیک – یک سرعت خطرناک 12.4 مایلی (20 کیلومتری) تا یکی از بلندترین قله‌های راکی ​​- و ضخیم است. مه و باران بر کوه فرود آمد. شورولت کامارو 1967 او غیرقابل انکار سریع است، اما یک مشکل وجود دارد: او هرگز با آن در خیس مسابقه نداده است.

Boileau با خنده می گوید: “صاحب و سازنده ماشین می گویند که در باران خیلی خوب عمل می کند.” “من باید حرف آنها را قبول کنم!”

خودروی Boileau از نظر فنی دومین خودروی قدیمی در این زمینه است و این همان چیزی است که Pikes Peak را به چنین پدیده‌ای منحصربفرد تبدیل می‌کند: اگرچه این خودرو در 100 سال گذشته به میدان آزمایشی برای فناوری‌های نوآورانه تبدیل شده است، خودروهای قدیمی اصلاح‌شده و خلاقیت‌های حیاط خلوت همچنان می‌توانند برای این کلاس رقابت کنند. برنده می شود.

خواندن 15 پاراگراف باقی مانده | نظرات