

بزرگنمایی (اعتبار: Ars Technica)
روز سه شنبه آغاز آمازون پرایم روز است، یک رویداد خرید دو روزه که توسط آمازون در سال 2015 ایجاد شد تا خدمات اشتراک Prime خود را تقویت کند، که برای خرید بیشتر (و نه همه) تخفیف های موجود در طول تبلیغات و کمک به افزایش فروش لازم است. در یک دوره معمولاً کند برای خرید آنلاین.
واضح است که آمازون غول بزرگی است که کارهای بسیار زیادی انجام داده (و همچنان انجام می دهد) بسیاری، بسیاری، بسیاری، بسیاری، بسیاری، بسیاری، خیلی، خیلی، خیلی، خیلی، خیلی، خیلی چیزها ارزش انتقاد دارند. روز به خودی خود با تعداد بسیار زیادی از معاملات در مورد محصولات ناخواسته و “تخفیفات” گمراه کننده بار می شود که محصولات را به طور قابل توجهی ارزان تر از حد معمول نمی کند.
صرف نظر از این، حتی اگر فقط بخشی از معاملات پرایم دی معاملات واقعی باشد، انتخاب کلی به اندازه کافی بزرگ است که آن بخش را به یکی از بهترین روزهای خرید در سال تبدیل کند، با چندین محصول ارزشمند با قیمت هایی که معمولاً برای پایان روز رزرو شده است. رویدادهای تعطیلات سال مانند جمعه سیاه. این به ویژه در مورد انواع ابزارها و تجهیزات فنی که در Ars پوشش می دهیم صادق است.
خواندن 15 پاراگراف باقی مانده | نظرات