
وردل برای نیویورک تایمز چندان معما نیست
بزرگنمایی / وردلارزش نیویورک تایمز یک پازل بزرگ نیست.
خرید هفت رقمی یک موفقیت ویروسی از نیویورک تایمز وردل غول رسانه ای با اعلام سود سه ماهه خود در صبح چهارشنبه، گفت در ژانویه، او برای شرکت “بسیار ارزشمند” بود و مسئول “ده ها میلیون کاربر جدید بی سابقه تایمز” بود. و در حالی که مدیر عامل شرکت نیویورک تایمز. مردیث کوپیت لوین گفت که “اکثریت این کاربران در حال رشد فقط بازی کرده اند وردلبسیاری… ماندند تا بازیهای دیگری را انجام دهند، که منجر به بهترین سه ماهه ما برای مشترکین خالص برای اضافه کردن بازیها شد.”
لوین در طی یک مصاحبه درآمدی گفت که تعداد متوسط هفتگی غیروردل بازی ها در سه ماهه منتهی به مارس “تقریبا دو برابر” شدند. او افزود که این بازی “نقش زیادی در تعامل و رشد مشترکین در سه ماهه” ایفا کرد.
که در وردل لوین در طول این مصاحبه گفت: این خرید بخشی از تلاش بزرگتر برای نشان دادن نیویورک تایمز برای افراد بیشتر با کمک به آنها برای استفاده حداکثری از زندگی و علایق بود.
7 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات