
تونیک به نظر می رسد و بسیار شبیه به 8 بیت است افسانه زلدا. اما من به شما اطمینان می دهم که در اینجا اتفاقات بیشتری در حال رخ دادن است. “>
بزرگنمایی / تونیک به نظر می رسد و بسیار شبیه به 8 بیت است افسانه ی زلدا. اما من به شما اطمینان می دهم که در اینجا بیشتر اتفاق می افتد. (اعتبار: اندرو شولدایس / فینجی)
وقتی بررسی کردم The Legend of Zelda: The Awakening of Link در سوییچ در سال 2019 از پایبندی سرسختانه او به گذشته شکایت کردم. من لزوماً نینتندو را به بازتولید عناصر کلاسیک Game Boy به صورت انبوه متهم نمیکنم، اما زیباییشناسی باشکوه و مدرن ریمستر، کامل با مدلهای سهبعدی جایگزین اسپرایتهای دوبعدی اصلی، در ذهن من شروع به چرخیدن کرده است.
آیا یک بازی مدرن می تواند یک گیم پلی کلاسیک و در عین حال تازه داشته باشد که به خوبی این ریمستر احساس شود؟ تعجب کردم. چه میشود اگر یک ماجراجویی زیبا از بالا به پایین بتواند یک 8 بیت را آغاز کند زلدا نوستالژی و کاربرد مکانیک ها و ایده های مدرن تر؟ در دوران مدرن بازیها، شاهد بودهایم که انواع بازیها تعداد زیادی از سریهای ماجراجویی کلاسیک نینتندو را به خود اختصاص دادهاند، اما اکثراً سه بعدی هستند.

یک ماجراجویی بزرگ آغاز می شود. (هر تصویر در این بررسی با “60” در گوشه سمت چپ بالا توسط Sam Machkovec در Steam Deck گرفته شده است.) (اعتبار: Andrew Shouldice / Finji)
این هفته تونیکیک ماجراجویی مستقل شش ساله که عمدتا توسط توسعه دهنده انحصاری اندرو شولدیس ساخته شده است، نمونه نادری از یک دو بعدی واقعا ارزشمند است. زلدا توجه. حتی از سایر عناوین مدرن توصیه شده مانند درب مرگ هابو، بله، خود نینتندو ارتباط بین دنیاها.
15 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات