

بزرگنمایی / خوب، کمی به سمت راست. کمی بیشتر… آنجا. صبر کن. خوب، بگو “پنیر”.
من هرگز نتوانستم خیلی عمیق بروم ارواح دیو یا یکی از توسعه دهندگان مشابه از نظر موضوعی From Software در سال های اخیر مشهور شده است. آخرین باری که به طور جدی تلاش کردم، عمیق تر شدم دارک سولز II در سال 2014، من “رنج فوق العاده زیبا” را که در حین مرگ 65 بار در یک تلاش هشت ساعته برای شکست دادن یک رئیس متحمل شدم، مستند کردم.
اگرچه این تجربه باعث شد تا از طراحی بینظیر بازی From Software قدردانی کنم، اما برای متقاعد کردنم کافی بود که خلق و خوی دهها ساعت سرمایهگذاری روی این نوع بازیها را ندارم. من میدانم که چرا بسیاری از مردم این سبک بیامان را جذاب میدانند، و حتی گاهی اوقات به کاتالوگ بیشتر From Software خود میپردازم. اما نمیتوانستم بر عامل ناامیدی که برای متعهد شدن به غواصی عمیق در این جهانهای دقیق ساخته شده بود، غلبه کنم.
سپس سر و صدا شروع شد حلقه الدن، جدیدترین بازی در سبک “Soulsborne” از From. هیدتاکا میازاکی، کارگردان، در مصاحبههای خود قول داد که عنوان جدید نسبت به کار قبلیاش از نرمافزار، با بهبود کیفیت زندگی مانند پستهای بازرسی بیشتر، مدیریت سلامت آسانتر و طراحی جهان باز که مانع از آن نمیشود، در دسترستر خواهد بود. . رئیسان غیرممکن
من نمی خواهم هیچ سبک بازی یا مسیر خاصی را تحمیل کنم زیرا دوست دارم [players] میازاکی گفت که احساس آزادی را تجربه کنم. “و من متوجه هستم که در حالی که ما بازی هایی با سطح چالش بالا ارائه می دهیم، آنها را به گونه ای طراحی می کنیم که غلبه بر آنها رضایت بخش است.”
34 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات