

بزرگنمایی / لوکاس دی گراسی رهبری جیک دنیس را در ePrix لندن 2022 برعهده دارد. (اعتبار: سام بلوکسام/فرمول E)
فرمول E فصل خود را در آخر این هفته با اولین بازدید خود از سئول کره جنوبی به پایان خواهد رساند. این نه تنها پایان فصل هشتم و آخرین مسابقه برای اتومبیل های مسابقه ای الکتریکی Gen2 است، بلکه صدمین مسابقه این سری را نیز رقم می زند. این ورزش از اولین ePrix خود در پکن در سال 2014، با اتومبیل های قدرتمندتر، باتری های بزرگتر و توانایی برگزاری یک مسابقه هیجان انگیز در موناکو، مسیر طولانی را طی کرده است، چیزی که فرمول 1 برای چندین دهه قادر به بیان آن نبوده است.
لوکاس دی گراسی برنده اولین ePrix بود و از آن زمان در هر ePrix شرکت کرده است. او همچنان در مسیر پیروزی رفت و آمد میکند، آخرین مورد در نمایشگاه ePrix یکشنبه گذشته لندن، و این آخر هفته میتواند هزارمین امتیاز حرفهای او در این مجموعه را رقم بزند. با تجربه در فرمول 1 و سپس با برنامه قدرتمند آئودی R18 e-tron Le Mans، دی گراسی با ماشین مسابقه کنار می آید. بنابراین او معمولاً مرد خوبی است که می توان با او در مورد مسیر آینده ورزش صحبت کرد.
در فصل آینده این اسپرت یک ماشین کاملاً جدید، بسیار قوی تر و سبک تر می شود. اما از نظر فناوری به اندازه طرح مفهومی دی گراسی جسورانه نیست. اگرچه این خودرو هنوز با عصبانیت مسابقه داده نشده است، اما ذهنهای مختلفی که در نقشه راه R&D فرمول E سهیم هستند، از قبل به Gen4 فکر میکنند. از آنجایی که ما این شانس را داشتیم که قبل از سئول ePrix این هفته با راننده صحبت کنیم، میخواستم نظر او را در مورد اینکه این ورزش به کجا میرود، بدانم. همانطور که من امیدوار بودم، تعداد آنها زیاد بود.
خواندن 9 پاراگراف باقی مانده | نظرات