منو سایت

  • خانه
  • اخبار
  • موضوع ضد انحصار بعدی گوگل در ایالات متحده: Google Maps

موضوع ضد انحصار بعدی گوگل در ایالات متحده: Google Maps

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار
موضوع ضد انحصار بعدی گوگل در ایالات متحده: Google Maps


لوگوی بازی رومیزی Monopoly با Uncle Pennybags به گوگل تبدیل شده است.

بزرگنمایی / بیایید ببینیم، شما با فضای Google Ads من با سه خانه مواجه شدید … که می شود 1400 دلار. (اعتبار: رون آمادئو / هاسبرو)

آخرین سردرد ضد انحصار گوگل از طرف دولت ایالات متحده است، که شروع به کار بر روی نحوه ادغام Google Maps و محدود کردن توسعه دهندگان از استفاده از خدمات رقیب کرده است. هنوز هیچ چیز رسمی نیست، اما منابع رویترز می گویند که وزارت دادگستری ایالات متحده “نفس جدیدی در تحقیقات نقشه های گوگل دمیده است تا مشخص کند آیا ادغام این سرویس با سایر نرم افزارهای گوگل به طور غیرقانونی رقابت را خفه می کند.”

تحقیقات DOJ با دو استراتژی Google Maps سروکار دارد. اولین مورد کاملاً برای Android Automotive شگفت‌آور است – به خاطر داشته باشید که این برنامه Android Auto نیست، برنامه تلفن. Android Autoانگیزه (کاملا نوشته شده) یک سیستم عامل کامل است که سازندگان می توانند به خودروهای خود عرضه کنند. سال گذشته آن را به Polestar 2 تقدیم کردیم. درست مانند گوشی ها، گوگل همه برنامه های خود را در Android Automotive ادغام می کند. Google Maps یک برنامه ماشین قاتل است، اما اگر سازندگان Google Maps را بخواهند، گوگل از آنها می‌خواهد که Play Store، Google Assistant، YouTube Music و هر برنامه ماشین دیگری را که این شرکت می‌سازد را خریداری کنند. وزارت دادگستری نگران است که این الزام رقابت را خفه کند.

چیزی که در این اقدام وزارت دادگستری تعجب آور است این است که ایالات متحده هرگز گوگل را مجبور به انجام کاری در مورد بسته بندی محصولات نکرده است. گوشی ها، که بازار بسیار بزرگتری است. Android Automotive یک سیستم عامل بسیار جدید و بسیار محدود است که فقط برای حدود 10 خودرو مانند Polestar 2، سایر وسایل نقلیه ولوو مانند XC40 Recharge، GMC Hummer EV و به زودی 2023 خودروی فورد در دسترس است. این در حالی است که اندروید حدود 2.5 میلیارد گوشی در سراسر جهان دارد. ایالات متحده از گوگل پیروی کرد تا رقابت را در فروشگاه‌های اپلیکیشن اندروید محدود کند، به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض در اکثر پلتفرم‌ها پول پرداخت، خدمات جستجوی خود و رفتار ضدرقابتی خود را در بازار تبلیغات تبلیغ کرد. اما گوگل همچنان برای ادغام برنامه های خود در گوشی ها آزاد است.

5 پاراگراف دیگر را بخوانید نظرات