

بزرگنمایی / یک کنسول، چهار نمایشگر، نمایشگرهای بدون تقسیم صفحه (اعتبار: عکس و ویدیو B&H)
هر کس که بازی را به خاطر می آورد چشم طلایی 007 در N64، احتمالاً به خاطر میآورد که باید «اسکرینشاتها» را در نظر میگرفت که به ربع دیگری از تیراندازی تقسیمشده برای تعیین موقعیت دشمن نگاه میکرد. حتی یک بازی مدرن وجود دارد که بازیکنان را مجبور می کند تا به تاکتیک هایی برای ردیابی حریفان نامرئی تکیه کنند.
حالا بعد از 25 سال چشم طلاییزمانی که راه اندازی شد، یک موزه توانست با ابداع راهی برای تقسیم بازی به این فیلمسازان کاری انجام دهد. چشم طلایی روی چهار صفحه تلویزیون بدون تغییر کاست یا سخت افزار اصلی N64.
4 صفحه نمایش GoldenEye روی سخت افزار اصلی N64! اینجا فیلمنامه نویسی نیست! … اما چگونه؟
بیایید و این را در شب GoldenEye ما، جشن 25 سالگی GoldenEye برای Nintendo 64 تجربه کنید: https://t.co/F918hEQ20v pic.twitter.com/05jA82upb8– تاریخچه محاسبات (@computeruseum) 4 مه 2022
چند صفحه نمایش چشم طلایی گیم پلی بازی به عنوان بخشی از «25 سال از چشم طلایی“رویدادی در کمبریج، مرکز انگلیسی برای تاریخچه کامپیوتر این آخر هفته. اثبات مفهومی برای سبک منحصر به فرد بازی (با همه مانیتورها به طرز ناخوشایندی که در یک جهت قرار دارند) روز چهارشنبه از طریق توییتی توجهات را به خود جلب کردکه باعث می شود Ars به دنبال جزئیات بیشتر در مورد نحوه انجام این موزه باشد.
13 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات