

بزرگنمایی / در نگاه اول، این ممکن است هر پیکاپ دیگری از فورد F-150 باشد، اما چرخ های آیرودینامیک و هندلینگ دماغه آن را به عنوان F-150 لایتنینگ تمام الکتریکی نشان می دهد. این واشر پلاتینیوم با بالاترین مشخصات است. (اعتبار: جاناتان گیتلین)
سن آنتونیو، تگزاس – به زبان ساده، فورد F-150 لایتنینگ مهمترین وسیله نقلیه الکتریکی جدیدی است که برای مدتی رانندگی خواهیم کرد. روزنامه نگاران خودرو را می توان متهم به استفاده از این کلیشه خیلی راحت کرد، اما در این مورد فکر می کنم محافظ است. آمریکایی ها بیشتر از هر خودروی چهارچرخ دیگری پیکاپ را دوست دارند و وقتی نوبت به پیکاپ ها می شود، آنقدر سری F فورد را دوست دارند که تقریباً یک عمر پرفروش ترین در کشور باشد.
بنابراین، ایجاد یک نسخه الکتریکی کاملاً باطری از پیکاپ مورد علاقه او راهی خوب برای تشویق به پذیرش خودروهای الکتریکی در کشوری که از اروپا و چین عقب مانده است، به نظر می رسد. اما فقط در صورتی که کامیون خوب باشد. بخشی از دلایلی که فورد بسیاری از کامیونهای سری F را به فروش میرساند این است که بسیاری از آنها فعال هستند، تریلرها را یدککش میکنند یا بارهای سنگین را روی تخت خود حمل میکنند. و کربن زدایی این کامیون ها به همان اندازه مهم است، به این معنی که F-150 الکتریکی نابود شده باید بتواند آن را در محل کار به همان اندازه که در نقش یک وانت بار با بارگیری کامل از یک پدر حومه شهر باشد، برش دهد.
برای یک ناظر معمولی، هیچ چیزی وجود ندارد که F-150 Lightning را به عنوان یک F-150 دیگر با کابین فوق العاده خدمه و یک تخت 5.5 فوتی نشان دهد. به جای جلوپنجره باز، روکش آیرودینامیک تری در جلو به همراه چند چراغ روشنایی متمایز در روز وجود دارد. سطوح چرخ های آلیاژی بیش از آنچه که معمولاً می بینید دیسکی است. و اگر دقت کنید، هر از گاهی متوجه رعد و برق خواهید شد. کابین به لطف سقف های شیشه ای بزرگ، سبک و مطبوع است و در عقب فضای کافی برای بزرگسالان بزرگ وجود دارد.
27 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات