

بزرگنمایی / به گفته معلم ریاضی بن اورلین، نویسنده بازی های ریاضی با نقاشی های بد. بازیکنان باید دو سطح را متعادل کنند، عنصری که از آنها میخواهد «جهانی بیندیشند، محلی عمل کنند». (اعتبار: بن اورلین)
در سال 1974، یک متخصص ژنتیک به نام مارشا ژان فالکو یک ابزار تحقیقاتی مبتکرانه ابداع کرد تا به تعیین اینکه آیا صرع در سگ ها یک ویژگی ارثی است یا خیر. او مجموعهای از نمادها را روی کارتهای فهرست میکشد، که در آن هر کارت نشان دهنده یک سگ و هر نماد نشان دهنده یک توالی DNA برای ایجاد سیستم کدگذاری خود است. اما همانطور که به مرور زمان کارت های شاخص را به هم می زد و جابه جا می کرد، شروع به دیدن عرشه از نظر الگوها و ترکیبات انتزاعی خالص کرد.
در نهایت، سیستم کدگذاری شخصی او تبدیل به یک بازی شد تنظیم– فقط یکی از بسیاری از بازی های ریاضی موجود در کتاب جدید معلم ریاضی و نویسنده پرفروش بن اورلین، بازی های ریاضی با نقاشی های بد. (می توانید گزیده ای را بخوانید و دست خود را در بازی امتحان کنید کوانتوم برو فیش اینجا.)
اولین کتاب اورلین، ریاضیات با نقاشی های بد، به دنبال وبلاگ او به همین نام، در سال 2018 منتشر شد. این شامل نکات برجسته ای مانند بحث در مورد ضریب همبستگی و کوارتت Anscombe در دنیای هری پاتر و استدلال این بود که ساخت ستاره مرگ به یک کره ممکن است عاقلانه ترین نباشد. حرکت امپراتوری گالاتیا ما آن را «خوانندهای عالی و سرگرمکننده هم برای نوپایان و هم برای طرفداران ریاضی» نامیدیم، زیرا اورلین در یافتن راههای جدیدی برای اتصال ریاضی به مسائل دنیای واقعی – یا در مورد ستاره مرگ، به مشکلات در جهانهای تخیلی، برتری دارد.
36 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات