

بزرگنمایی (اعتبار: NurPhoto / مشارکت کننده | NurPhoto)
هنگامی که آمازون در سال 2019 Amazon Care را برای کارمندان خود راه اندازی کرد، هدف آزمایش محصول قبل از عرضه در سراسر کشور بود. پس از این که این عرضه در اوایل سال جاری اتفاق افتاد، اندی جاسی، مدیر عامل آمازون به اینسایدر گفت که این گسترش، با بهبود چشمگیر روند مراقبت های پزشکی، بازی مراقبت های بهداشتی را «به طور اساسی» تغییر خواهد داد. او پیشبینی میکند که بیماران در آینده چنان به سلامت از راه دور و دیگر امکانات جدید عادت خواهند کرد که فکر میکنند چیزهایی مانند زمانهای طولانی انتظار و تأخیر بین ملاقاتهای حضوری که امروزه رایج است، در واقع «دیوانهکننده» هستند.
اکنون، وال استریت ژورنال گزارش می دهد، آمازون با توافق با یک معامله 3.9 میلیارد دلاری برای خرید One Medical، شرکتی که شبکه ای از کلینیک های بهداشتی را اداره می کند، یک قدم به آینده نزدیک تر شده است. با این اقدام، آمازون تعداد بیمارانی را که به آن خدمات ارائه میکند با دسترسی به «مطالبی که بیش از 180 مطب پزشکی را در 25 بازار ایالات متحده اداره میکند و با بیش از 8000 شرکت همکاری میکند، برای ارائه مزایای سلامتی کارکنان، از جمله حضوری و مجازی، افزایش خواهد داد. مراقبت.”
نیل لیندسی، معاون ارشد خدمات بهداشتی آمازون، با تکرار شور و شوق جاسی، به WSJ گفت که این شرکت معتقد است “مراقبت های بهداشتی در فهرست تجربیاتی که نیاز به اختراع مجدد دارند، بالا است.” خرید One Medical راهی برای آمازون برای نفوذ بیشتر به صنعت مراقبت های بهداشتی 4 تریلیون دلاری در زمانی است که درآمد آمازون کاهش یافته و هزینه ها افزایش یافته است.
خواندن 13 پاراگراف باقی مانده | نظرات