

بزرگنمایی / تفسیر هنری AMD از نحوه عملکرد FSR. این کمی پیچیده تر از آن چیزی است که این رندر چهار جعبه ای نشان می دهد – به خصوص با توجه به اینکه FSR 2.0 چقدر بهتر است.
از بین تمام نبردهای بین سازندگان کارت گرافیک، نبرد برای افزایش نمونه برداری و بازسازی تصویر جالب ترین دنبال کردن است، بیشتر به این دلیل که گیمرهای بیشتری واقعاً می توانند از نتایج سود ببرند. این هفته به لطف AMD، این نبرد حتی داغتر شده است سرانجام ضربه مهمی را وارد می کند.
اگرچه در زمان انتشار تنها روی یک بازی کار میکرد، ویژگی جدید FidelityFX Super Resolution (FSR) AMD در نهایت آزمون استراق سمع را که نسخه 1.0 آن در سال گذشته شکست خورد، با موفقیت پشت سر گذاشت. نسخه بهروزرسانیشده این هفته «2.0» بر روی پردازندههای گرافیکی بیشتری نسبت به گزینه مشابه انویدیا اجرا میشود و به بازیکنان این امکان را میدهد که هنگام اجرا بر روی پنلهای 1440p یا 4K به تعداد کافی پیکسل نزدیک شوند. اما هشدارهای بازی به ما اجازه میدهد تا به نتایج بهعنوان خبر خوبی برای پردازندههای گرافیکی قدیمی یا میانرده نگاه کنیم، نه بهعنوان راهحلی برای مشکلات عرضه که همه با آن مواجه هستند.
توضیح مختصری در مورد Nvidia DLSS و AMD FSR
افزایش نمونهگیری تصاویر ارائه شده توسط Nvidia و AMD میتواند یک بازی با وضوح پیکسل پایینتر را بگیرد و به طور هوشمندانه آن را منفجر کند تا رزولوشنهای صفحه نمایش محبوبی مانند 1080p، 1440p و 4K را پر کند. اگر این سیستمها همانطور که تبلیغ میشود کار کنند، چیزی قابل مقایسه با پیکسلهای خام تولید میکنند – یا گاهی واضحتر به نظر میرسند، زیرا شامل حذف صافکنندهای برای حذف «دندانها» و سایر نقصهای بصری میشوند.
15 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات