

برای بزرگنمایی کلیک کنید (اعتبار: گتی ایماژ | جفری کولیج)
ارائهدهنده کابل Cox با صدها ادعای داوری مواجه است که ادعا میکنند «هزینه اضافه» و «هزینه اضافه ورزش منطقهای» خود را بهطور کافی افشا نکرده است و از این هزینهها برای افزایش قیمتها برای مشتریانی که به آنها وعده تعرفههای ثابت داده شده است استفاده کرده است.
دانیل هاتیس، وکیل دادگستری به Ars گفت که هاتیس و لوکاچ دیشب “295 داوری شخصی مصرف کننده را علیه کاکس در انجمن داوری آمریکا تشکیل دادند.” هتیجه گفت که قصد دارد هزاران نفر دیگر را علیه کاکس که حدود 3.4 میلیون مشتری تلویزیونی دارد، به دادگاه بفرستد. اسناد داوری، شاکیان را به عنوان “بزه دیده” توصیف می کند[s] از طرح فریب و تغییر کاکس، که در آن شرکت برای برنامههای خدمات تلویزیون کابلی خود هزینهای از مشتریان دریافت میکند تا اینکه کاکس تبلیغ میکند و وعده میدهد.»
قرارداد خدمات مشتری کاکس دارای یک شرط داوری اجباری است که مشتریان می توانند ظرف 30 روز پس از دریافت خدمات از آن انصراف دهند. کاکس در حال حاضر این تصور غلط را دارد که شرط داوری سپر مسئولیت است، بنابراین آنها هرگز مجبور نخواهند شد با عواقب کلاهبرداری گذشته خود روبرو شوند، زیرا اقدامات دسته جمعی امکان پذیر نیست و مصرف کنندگان برای تشکیل دسته ای از داوری های فردی تلاش نمی کنند. حدود 100 دلار غرامت، “هتیسه در ایمیلی به آرس گفت.
23 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات