بزرگنمایی (اعتبار: Netflix)
این شرکتها روز چهارشنبه اعلام کردند نتفلیکس مایکروسافت را برای ارائه فناوری تبلیغاتی برای ردیف سرویس پخش برنامهریزیشده با پشتیبانی تبلیغاتی استخدام کرده است. طبق گزارشها، NBCUniversal و Google، زیرمجموعه Comcast، قبل از اینکه مایکروسافت برنده قرارداد شود، «رقیبهای برتر» برای اجرای تبلیغات در Netflix بودند.
نتفلیکس روز چهارشنبه گفت مایکروسافت “شریک جهانی فناوری تبلیغات و فروش” برای “طرح اشتراک جدید، کمهزینه و با پشتیبانی تبلیغاتی” خواهد بود.
نتفلیکس گفت: “مایکروسافت توانایی اثبات شده ای برای پشتیبانی از همه نیازهای تبلیغاتی ما دارد، زیرا ما با هم کار می کنیم تا یک پیشنهاد جدید با پشتیبانی از تبلیغات ایجاد کنیم.” مهمتر از آن، مایکروسافت انعطافپذیری برای نوآوری در طول زمان در هر دو بخش فناوری و فروش، و همچنین حفاظت از حریم خصوصی قوی برای اعضای ما ارائه کرده است. نتفلیکس گفت: برنامه های پایه، استاندارد و پریمیوم.
خواندن 5 پاراگراف باقی مانده | نظرات