

برای بزرگنمایی کلیک کنید (اعتبار: Aurich Lawson | Getty Images)
روز زمین 22 آوریل است و پیام معمول آن – مواظب سیاره ما باشید – به دلیل چالش هایی که در آخرین گزارش IPCC برجسته شده است، فوریت بیشتری دریافت کرده است. امسال، Ars به فناوریهایی که معمولاً پوشش میدهیم، از خودروها گرفته تا ساخت تراشه، نگاه میکند و کشف میکند که چگونه میتوانیم انعطافپذیری آنها را بهبود بخشیم و تأثیر آنها را بر آب و هوا به حداقل برسانیم.
می توانید دریابید که چرا ایده یک خودروی هیدروژنی جذاب است. مردم در پذیرش تغییر خوب نیستند، اما ما آرامش را در چیزهای آشنا می یابیم. اینکه گفته شود حمل و نقل ما نیاز به کربن زدایی دارد به معنای تغییر بیشتر است. در حالی که خودروهای برقی بهتر هستند تقریبا همه چیز، حتی بزرگترین مبشر ماشین های الکتریکی در جهان باید اعتراف کند که سوخت گیری یک ماشین بیشتر از پر کردن باک سوخت زمان می برد. هیدروژن را می توان تحت فشار و پمپاژ کرد، و هیدروژن می تواند خالص باشد، بنابراین ماشین های هیدروژنی منطقی هستند.
این احتمالاً تمام چیزی است که هر خواننده معمولی Ars Technica باید دلایلی را ذکر کند که چرا هیدروژن شروع کننده نیست. مانند پستانداران پس از سیارک Chicxulub، وسایل نقلیه الکتریکی با باتری آماده پر کردن محل هایی هستند که به زودی توسط دایناسورها باقی خواهند ماند، در این مورد وسایل نقلیه با سوخت فسیلی، سوخت های جایگزین مانند هیدروژن را برای تبخیر در هوا باقی می گذارند.
17 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات