منو سایت

  • خانه
  • شیائومی پیش از عرضه اپل واچ سری 7 ، در بازار جهانی ساعت های هوشمند از اپل پیشی گرفت

شیائومی پیش از عرضه اپل واچ سری 7 ، در بازار جهانی ساعت های هوشمند از اپل پیشی گرفت

 تاریخ انتشار :
/
  دسته‌بندی نشده

گزارش جدید بازار نشان می دهد که شیائومی در بازار جهانی ساعت های هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری از اپل جلوتر است. اگرچه فاصله بین این دو برند بسیار نزدیک است. این امر شیائومی را به بزرگترین تولید کننده ساعت های هوشمند تبدیل کرد و اپل در رتبه دوم باقی ماند.

هواوی ، فیت بیت و سامسونگ نیز به ترتیب در رتبه های سوم تا پنجم قرار دارند. بر اساس این گزارش ، شیائومی در سه ماهه دوم سال 2021 8 میلیون ساعت هوشمند فروخت. سهم بازار اپل 7.9 میلیون دستگاه است.

مهلت بدون شک عامل مهمی است و موسسه فاضلاب در گزارش خود به این موضوع پرداخته است. شیائومی در سه ماهه دوم سال جاری از مدل جدیدی رونمایی کرد. طرفداران اپل انتظار دارند که اپل واچ سری 7 اواخر این ماه عرضه شود. در سه ماهه دوم سال 2021 ، شیائومی پیش از اپل ، برترین فروشنده پوشیدنی های جهان شد. عرضه دستبند هوشمند May Band Band 6 نیز به تقویت موقعیت این شرکت چینی کمک کرد. این موفقیت در حالی حاصل شد که این ابزار برای اولین بار در هند ساخته شد. یکی از بزرگترین بازارهای هدف شیائومی راه اندازی نشده است.

سینتیا چن ؛ یک تحلیلگر در Canalys Research می گوید: “شیائومی با تسریع در عرضه باند 6 گامی عاقلانه برداشت.” این دستگاه در مقایسه با مدل نسل قبلی محصول بسیار ارزشمندی است. چرخش سریع شیائومی به ساعت های کم به شرکت چینی کمک کرده است که فروش ساعت خود را در این سه ماهه 1.3 میلیون قطعه افزایش دهد. “

با این حال ، Canaliz بین محصولات معمولی به نام “دستبندهای ساده” (مانند مدل های رده پایین Fitbit و Xiaomi) و ساعت های هوشمند پیچیده تمایز قائل می شود. از نظر ساعت های هوشمند برتر ، اپل همچنان با 31.1 درصد بازار پیشتاز بازار است و هیچ رقیب دیگری حتی به آن نزدیک نیست. سایر شرکت کنندگان در بازار سهم تک رقمی دارند. در رتبه دوم هواوی با 9 درصد سهم قرار دارد و پس از آن شیائومی با 5.7 درصد سهم قرار دارد. این احتمالاً تا حدی به دلیل تمرکز اپل بر قابلیت های مرتبط با سلامتی ، مانند نوار قلب (ECG) است.

جیسون لو ؛ مدیر موسسه Canalis می گوید: “تامین کنندگان در حال تلاش برای جهش بزرگ بین نسل ها در فناوری ساعت های هوشمند هستند.” آنها برای برجسته کردن محصولات خود ، اصول اساسی مانند تجربه کاربر و شارژ باتری را تقویت می کنند و از اکوسیستم های خود استفاده می کنند در حالی که رابط کاربری متمایزی ایجاد می کنند. به این ترتیب امکان ارائه عناصر جدید و منحصر به فرد کاربر وجود خواهد داشت. اما ردیابی سلامت شناخته شده ترین مورد مصرف کننده برای ساعت های هوشمند است.

توانایی ارائه ویژگی های پیشرفته مرتبط با سلامتی و داده ها و چشم اندازهای مفید به کاربران بین بازیگران برنده و بازنده تفاوت قائل می شود. سرمایه گذاران برای تولید حسگرهای سلامتی نسل بعدی بسیار مهم هستند. توسعه الگوریتم ها و ایده های محلی نه تنها امکان ردیابی علائم حیاتی را فراهم می کند. بلکه دستیابی به دقت و قابلیت اطمینان مورد نظر را ممکن می سازد. تولیدکنندگان باید بر ارائه دیدگاه های جدید در مورد روندهای سلامتی و جمع آوری داده ها در مدت زمان طولانی تمرکز کنند. به این ترتیب ، مصرف کنندگان خواهند فهمید که شیوه زندگی چگونه بر سلامت آنها تأثیر می گذارد. “

انتظار می رود سری 7 اپل هیچ سنسور جدیدی نداشته باشد. با این حال ، یک گزارش قدیمی بیان دیگری داشت. با این حال ، کارشناسان معتقدند که در آینده اپل قصد دارد ویژگی هایی برای اندازه گیری قند خون و فشار خون به ساعت اپل اضافه کند.

پیشی گرفتن اپل از شیائومی در بازار جهانی ساعت های هوشمند قبل از عرضه سری Apple Watch 7 برای اولین بار در فناوری و اخبار تلفن همراه ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما برای عموم منتشر نخواهد شد.