

بزرگنمایی / تصویری از یک راهپیمایی فضایی در خارج از فضاپیمای Crew Dragon. (اعتبار: SpaceX)
یکی از جذاب ترین تبلیغات بصری برای سوپر بول یکشنبه با بازی متیو مک کانهی در لباس فضانورد. این تبلیغ با تصاویری چشمگیر از مک کانهی در فضا شروع می شود، اما او را در یک بالون هوای گرم پیدا می کند.
مککانهی در حالی که بالن او از حومههای سبز، مناظر شهری و مراسم عروسی عبور میکرد، گفت: «زمان فرار نیست، زمان درگیر شدن است». “بنابراین در حالی که دیگران به فراجهان و مریخ نگاه می کنند، بیایید اینجا بمانیم و مرز خود را بازسازی کنیم. مرز جدید، علم موشک نیست. درست اینجاست.”
این تبلیغ با هشتگ #TeamEarth به پایان می رسد و ظاهراً توسط Salesforce خریداری شده است تا وجهه خود را به عنوان شرکتی که برای خیر بشریت و سیاره ما کار می کند خدشه دار کند. ظاهراً مشاوران Salesforce را متقاعد کرده اند که بهترین راه برای انجام این کار، شرمسار کردن میلیاردرهایی است که علاقه مند به فضا و سرمایه گذاری در آن هستند. با توجه به اینکه مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، سرمایهگذار در SpaceX است، جالب است و او گفتفضا مقوله بزرگی است که باید در آن سرمایه گذاری کنیم.»
13 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات