

بزرگنمایی (اعتبار: سامسونگ)
به دنبال راه اندازی فروشگاه قطعات گوگل و iFixit از حدود یک ماه پیش، برنامه خود تعمیر سامسونگ و iFixit نیز فعال است. iFixit میزبان یک فروشگاه رسمی قطعات سامسونگ است که سامسونگ میگوید قطعات را «با همان قیمتهایی که به ارائهدهندگان تعمیرات وابسته ما ارائه میشود» میفروشد. سایت تعمیر اکنون دارای یک سری راهنمای رسمی تعمیرات است که به سبک عالی معمول خود نوشته شده است و سامسونگ فروش قطعات و ابزار iFixit را در محل های خرده فروشی خود آغاز خواهد کرد.
برنامه تعمیر رسمی شروع خوبی است، اما به دور از جامعیت است. فروشگاه قطعات در حال حاضر به ایالات متحده ارسال می شود و فقط دستگاه های سری S21، S20 و Tab S7 تحت پوشش هستند. با سه سایز از هر گوشی، که در مجموع از هفت مدل پشتیبانی می کند. سامسونگ حدود 40 دستگاه را عرضه می کند در سال، بنابراین یک لیست طولانی از دستگاه هایی وجود دارد که پشتیبانی نمی شوند. این لیست همچنین شامل آخرین پرچمداران، مانند گوشی در حال تولید S22 و تبلت S8 نمی شود.

تنها راه برای دریافت نمایشگر خرید این نمایشگر، قاب گوشی و بسته ترکیبی باتری است. انگار نصف گوشیه! (اعتبار: iFixit)
دفترچه راهنما و قطعات رسمی فروشگاه فقط شیشه پشتی، پورت شارژ و ترکیب “نمایشگر” را پوشش می دهد که شما را ملزم به خرید “صفحه نمایش گوشی، قاب فلزی، قاب و باتری” در یک بسته بندی می کند. فهرست جامع شبیه فروشگاه غیررسمی آیفون iFixit است که حدود 30 قسمت مجزا دارد. iFixit دارای 17 راهنما برای چیزی مانند S21 است، اما تنها سه مورد از آنها با علامت “رسمی” مشخص شده اند.
2 پاراگراف باقی مانده را بخوانید | نظرات