

بزرگنمایی / چه راه بهتری برای لذت بردن از تعطیلات در ایرلند از گذراندن مدتی در ماشین یک علاقهمند واقعی که در ایالات متحده موجود نیست؟ (اعتبار: دن کارنی)
با تشکر از دوچرخهسوار کوهستانی میانسال، Pearl Ice White Toyota GR Yaris I که آزمایش کردم، به هدف خود یعنی جذب رانندگان ماجراجو و سنتیها با گیربکس دستی دست یافته است. قضاوت سریع او درست بود: این ماشین به وعده خود عمل می کرد که نوعی سرگرمی بود که سوخت آن در گرگ و میش سوخت.
علاقه مندان به خودروهای آمریکایی دوست دارند شکایت کنند که ما هرگز کالاهای خوب را در بازار ایالات متحده دریافت نمی کنیم. به نظر می رسد معرفی سال گذشته تویوتا GR یاریس، با الهام از مسابقات رالی قهرمانی جهان، بخشی سبک یک خودرو، این دیدگاه را تایید می کند که لیوان نیمه خالی است. اما از آن زمان، تویوتا برنامه هایی را برای GR کرولا در بازار ایالات متحده با استفاده از سخت افزار مشابه فاش کرده است.
آیا قرارگیری 257 اسب بخار است (192 کیلووات) با یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژر 1.6 لیتری سه سیلندر G16E-GTS از یاریس در کرولا بزرگتر و سنگین تر، تجربه مورد انتظار را خراب می کند؟ ما هنوز یک GR کرولا را برای مقایسه رانندگی نکردهایم، اما چرخش پشت فرمان یک یاریس GR در ایرلند نشان میدهد که گلایدرهای محصول تویوتا میدانند چه کار میکنند. کرولا از مزیت قدرت بیشتر برای جبران وزن خود بهره خواهد برد چرا که تویوتا اعلام کرده نسخه ای از این موتور را با قدرت 300 اسب بخار تولید خواهد کرد.
16 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات