

بزرگنمایی / شاید فکر کنید که این شبیه هر مک لارن دیگری است. اما آرتورا با یک پیشرانه برقی هیبریدی پلاگین جدید طراحی تمیزی دارد. و مجموع قدرت 671 اسب بخار. (اعتبار: مک لارن)
از زمان عرضه مک لارن MP4-12C در سال 2011، همه خودروهای جاده ای این شرکت اساساً از نسخه های مختلف موتور V8 مشابه و نسخه های مشابه از همان شاسی فیبر کربنی مونوکوک استفاده کرده اند. اما 11 سال زمان زیادی در چرخه عمر پلت فرم خودرو است و اکنون سازنده بریتانیایی سوپراسپرت ها یک اسباب بازی جدید براق به نام آرتورا دارد.
این یک طراحی شیک است که توسط یک پیشرانه هیبریدی EV با یک موتور V6 کاملاً جدید، تکمیل شده توسط یک موتور الکتریکی هیبریدی، با شاید بهترین ظاهر داخلی مکلارن تا به امروز، و تعدادی پیشرفتهای تکنولوژیکی که نیاز به بهبود تجربه دارند، طراحی شده است. تعهد به خطر انداختن راننده و برخلاف جدیدترین PHEV مک لارن، P1 چند میلیون دلاری، آرتورا جایگزین ابرخودروی سطح ابتدایی قبلی این برند، یعنی 570 شده است، بنابراین قیمت آن از 233000 دلار (معقول برای مک لارن) شروع می شود.
مونوکوک جدید
شاید برای شرکتی که پیشگام استفاده از شاسیهای فیبر کربنی در فرمول یک و سپس با خودروی جادهای F1 در سال 1993 بود، شگفتانگیز باشد، مک لارن اتوموتیو از لحاظ تاریخی تولید حمامهای فیبر کربنی مونوکوک خود را با یک شرکت اتریشی به نام CarboTech قرارداد کرده است. اما با ظهور این پلت فرم جدید به نام مک لارن کربن سبک معماری (MCLA)، این کار به صورت داخلی در یک مرکز جدید در شفیلد در شمال انگلستان انجام می شود.
31 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات