

بزرگنمایی / خودروهای برقی فورد F-150 Lighting (L)، eTransit (M) و Mustang Mach-E (R) با وسایل نقلیه برقی بی سیم آنقدر موفق هستند که همه آنها تا پایان سال به فروش می رسند. و این باعث می شود که شرکت تجدید نظر کند که چگونه کل فرآیند پیش می رود. (اعتبار: فورد)
تعداد کمی از آمریکایی ها حتی قبل از هرج و مرج در زنجیره تامین از روند خرید خودرو لذت می بردند و کمبود تراشه ها دلالان را مجبور کرده است تا هزاران دلار از موجودی خود فراتر روند. اما در صورت مدیریت جیم فارلی، مدیر عامل فورد، خرید یک خودروی برقی فورد در آینده می تواند بسیار دردناک تر باشد. به گزارش دیترویت فری پرس، فارلی روز چهارشنبه گفت که میخواهد خودروهای برقی این شرکت فقط به صورت آنلاین و بدون هزینههای اضافی فروشنده یا سایر مذاکرات قیمت فروخته شود.
فارلی گفت: “ما باید به یک قیمت غیر قابل مذاکره برویم. ما باید به 100 درصد آنلاین برویم. موجودی (در نمایندگی ها) وجود ندارد، مستقیماً به مشتری می رسد. و 100 درصد تحویل و تحویل از راه دور. هنگام سخنرانی در کنفرانسی در نیویورک.
یکی از محبوبترین نوآوریهای تسلا اجتناب از فروشندگان سنتی و فروش مستقیم محصولات خود به مشتریان بود. اما تولیدکنندگان سنتی مانند فورد معمولاً از فروش مستقیم محصولات خود به مشتریان منع می شوند، که میراث ترس از ادغام عمودی در قوانین ایالتی در اوایل قرن بیستم است. به این ترتیب، فروشندگان فرنچایز فورد تقریباً به طور قطع همچنان نقشی خواهند داشت.
4 پاراگراف دیگر را بخوانید نظرات