

بزرگنمایی
گوگل از گروهی از رستوران ها در فلوریدا شکایت کرده است و ادعا می کند که این شرکت فناوری صفحات غیرمجاز ایجاد کرده تا سفارشات غذا را به جای هدایت آنها به وب سایت رستوران خود ثبت کند.
بر اساس شکایتی که از طرف Left Field Holdings، یک شرکت رستورانداری که Lime Fresh را مدیریت میکند، گوگل از تاکتیکهای «فریب و تغییر» استفاده میکند تا مشتریان را وادار کند سفارشهای خود را در خانه ارسال کنند یا آنها را از طریق «صفحههای وب جدید، غیرمجاز و با نام تجاری تقلبی» هدایت کنند. حق انتخاب گریل مکزیکی. در این صفحات، مشتریان با دکمه های بزرگ خواسته می شوند تا از شرکت های تحویل غذا مانند GrubHub، DoorDash یا Seamless سفارش دهند.
در این دادخواست آمده است: «گوگل هرگز زحمت دریافت مجوز از رستورانها برای فروش آنلاین محصولات خود را نداده است. گوگل به طور هدفمند وبسایتهای خود را طوری طراحی کرده است که به کاربر بهصورت پیشنهادی، حمایتشده و تأیید شده توسط رستوران در زمانی که آنها ارائه نمیشوند، نشان داده شود – تاکتیکی بدون شک توسط Google برای افزایش سفارشها و کلیکها استفاده میشود.»
10 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات