
KOTOR II برای برنده شدن در بازی سوییچ | “>
بزرگنمایی / پچ وعده داده شده باید به زودی اجازه دهد KOTOR II بازیکنان برای شکست دادن بازی سوییچ.
هفته گذشته، ناشر Aspyr رسماً وجود مشکلی را که باعث اختلال در بازی در پورت اخیر سوییچ شده بود، تایید کرد. جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیم II. این باگ که بازی را پس از کات آف سکانس بازی Basilisk Crash در سیاره اوندرون کرش می کند، عارضه ناخوشایند ساخت نسخه سوییچ را دارد. کاملا شکست ناپذیر.
اگرچه Aspyr قول داده است که این مشکل اختلال در بازی در پچ بعدی دانلود بازی برطرف شود، بسیاری از بازیسازان در گذشته این گزینه را نداشتند. KOTOR II روی سوییچ جدیدترین بازی از سری طولانی بازیهایی است که به معنای واقعی کلمه تکمیل آنها (یا دریافت نرخ کامل، ۱۰۰ درصد) در زمان راهاندازی غیرممکن بود.
ما در مورد بازی های این چنینی صحبت نمی کنیم سیمز یا تتریس که به گونهای طراحی شدهاند که بدون قید و شرط برنده میشوند و/یا همیشه به شکست برای بازیکن ختم میشوند (اگرچه برخی از بازیهایی که به نظر میرسد در این دسته قرار میگیرند به طرز شگفتآوری پیروز هستند). همچنین در مورد بازیهایی صحبت نمیکنیم که در آن بازیکن پس از برخورد تصادفی با مشکل در بازیای که دیگر نمیتواند پیشرفت کند، مجبور به تنظیم مجدد شود (TV Tropes لیست عظیمی از بازیهای متناسب با این توصیف را دارد).
20 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات