

بزرگنمایی / BMW به آزمایش اشتراک در بازارهایی مانند بریتانیا و کره جنوبی ادامه می دهد، اما نه در ایالات متحده. (اعتبار: BMW)
اگر موضوعی وجود دارد که تضمینی برای ایجاد دیوانگی از کلیک ها وجود دارد، آن موضوع مربوط به BMW است که برخی از گزینه های خودروی خود را به عنوان اشتراک در دسترس قرار می دهد تا خرید یکباره. این داستان است امروز دوباره چرخید پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه این خودروساز باواریایی دوباره در حال حاضر شدن است.
در یکی از تیترها آمده است: «BMW شروع به فروش 18 دلار در ماه اشتراک صندلی های گرمکن می کند». یکی دیگر میگوید: «بیامو دوباره صندلیهای گرمکن را به یک سرویس اشتراک ماهانه ۱۸ دلاری تبدیل میکند». با این حال، باید سرفصل ها را بخوانید و به خوبی در بدنه مقالات تحقیق کنید تا متوجه شوید که خودروساز در واقع هیچ برنامه عمومی برای عرضه این مدل اشتراکی در اینجا در بازار ایالات متحده ندارد و این در کره جنوبی در حال وقوع است.
نه اینکه قبلاً چنین چیزی را امتحان نکرده باشد. در سال 2019، اگر Apple CarPlay را به عنوان یک اضافی اختیاری میخواستید، باید با 80 دلار در سال یا 300 دلار برای 20 سال مشترک آن شوید. اما واکنش مصرف کنندگان آمریکایی به این حرکت بسیار منفی بود و با مقاومت در دومین بازار بزرگ خود، این خودروساز عقب نشینی کرد و حتی CarPlay را در اکثر محصولات خود در اواخر همان سال استاندارد کرد.
3 پاراگراف باقی مانده را بخوانید | نظرات