

بزرگنمایی / رویکرد تسلا با دوربین کمک راننده به تنهایی همچنان مشکلاتی را ایجاد می کند. (اعتبار: Aurich Lawson | Tesla)
تسلا در این هفته با یک سردرد دیگر مواجه است. اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراهها پس از دریافت صدها شکایت از صاحبان آخرین مدلهای 3 و Y، تحقیقاتی را درباره مشکل “ترمز فانتوم” آغاز کرده است. در مجموع، NHTSA میگوید حدود 416000 خودرو تحت تأثیر این مشکل قرار گرفتهاند.
در ماه می 2021، تسلا تصمیم گرفت حسگر راداری امیدوارکننده را از خودروهای الکتریکی مدل 3 و مدل Y حذف کند. این سنسور توسط برخی از سیستمهای کمک راننده پیشرفته مانند کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار استفاده میشود.
در عوض، تسلای جدید که برای بازار آمریکای شمالی طراحی شده است، کاملاً به دوربینها متکی است. در زمان حذف، تسلا خاطرنشان کرد که این تغییر به این معنی است که هشدارهای برخورد از جلو خودرو و عملکردهای توقف اضطراری خودکار دیگر توسط NHTSA ارزیابی نمیشوند، اما این شرکت انتظار دارد این ارزیابی «در هفتههای آینده» انجام شود.
6 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات