

بزرگنمایی / فولکس واگن یکی از چندین خودروساز است که در حال حاضر باتری های برقی خود را به صورت محلی مونتاژ می کند. اما ارزش موادی که در بسته قرار میگیرند تعیین میکند که آیا واجد شرایط اعتبار مالیاتی خودروی پاک بازنگری شده است یا خیر. (اعتبار: فولکس واگن)
قانون کاهش تورم سال 2022 روز یکشنبه به تصویب سنای ایالات متحده رسید و به مجلس نمایندگان می رود، جایی که انتظار می رود به راحتی تصویب شود. این شامل تغییرات متعددی در کد مالیاتی است که عمدتا برای جلوگیری از بدترین اثرات تغییرات آب و هوایی طراحی شده است.
از جمله بررسی اعتبار مالیاتی موجود برای وسایل نقلیه الکتریکی جدید با قدرت الکتریکی است. همانطور که در هفته گذشته توضیح دادیم، IRA سقف درآمدی را برای اعتبار مالیاتی اعمال می کند و فقط برای خودروهای سدان با قیمت کمتر از 55000 دلار و سایر خودروهای الکتریکی با قیمت کمتر از 80000 دلار اعمال می شود. اعتباری که هم جنرال موتورز و هم تسلا به نفع آن خواهد بود.
حداقل اگر باتریهای EV آنها عمدتاً در آمریکای شمالی تولید شوند و حداقل 40 درصد از مواد مورد استفاده در آمریکای شمالی یا کشوری با توافقنامه تجارت آزاد استخراج و فرآوری شده باشد، چنین خواهد بود. اکنون، به جای اینکه بر اساس ظرفیت باتری باشد، نیمی از اعتبار (3750 دلار) به محل ساخت بسته بندی و نیمی دیگر به زنجیره تامین گره خورده است. و اگر بخواهید یک خودروی برقی را در سال 2023 بخرید، مشکل ساز خواهد شد.
خواندن 8 پاراگراف باقی مانده | نظرات