

بزرگنمایی / دلایل خوبی وجود دارد که چرا یک شارژر EV باید به شبکه متصل شود، اما با آسیبپذیریهایی همراه است. (اعتبار: Aurich Lawson | Getty Images)
قانون سرمایه گذاری زیرساختی و مشاغل که در نوامبر گذشته توسط کنگره تصویب شد، مجوز 7.5 میلیارد دلار را برای کمک به تحقق هدف جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده برای نصب 500000 ایستگاه تا سال 2030 می دهد. بایدن قصد دارد تا سال 2030 نیمی از خودروهای جدید فروخته شده در ایالات متحده را به خودروهای برقی اختصاص دهد. اما با افزایش تعداد ایستگاه ها، تعداد آسیب پذیری ها نیز افزایش می یابد.
در چند سال گذشته، هکرها مشغول تمرکز حملات خود بر روی آسیب پذیری های سیستم الکتریکی بوده اند. در مورد ایستگاه های شارژ، برخی از این نقاط نرم در داخل ایستگاه ها قرار دارند. برخی در داخل تجهیزاتی قرار دارند که اتصالات بین شبکه و ایستگاه را کنترل می کنند. و با این حال، دیگران دارایی های داخلی هستند که در سمت شبکه اتصال قرار دارند و عمدتاً متعلق به شرکت های خدماتی هستند. شرکتهای انرژی بادی مستقر در اروپا (Deutsche Windtechnik AG، Enercon GmbH و Nordex SE) از حملاتی با هدف توقف جریان الکترونها، حملات سرقت هویت و پرداختهای سرقت شده رنج بردهاند. در بیشتر موارد، نتایج میتواند وقفههای خدماتی باشد که بر مشتریان تأثیر میگذارد و درآمد تأمینکنندگان الکترونیک و/یا صاحبان دارایی را کاهش میدهد.
هکرها دائماً به دنبال راه هایی برای سوء استفاده از هر یک از آسیب پذیری های سیستم به حداکثر سود خود هستند. این یک مشکل برای مصرف کننده و همچنین شرکت های تجاری است. به تنش ایجاد شده توسط چندین نوع اختلال هک اضافه شده است – تخریب فیزیکی. پارازیت الکترونیکی؛ ایجاد یک “انکار خدمات” – نگرانی در مورد سیستم های کنترل ضعیف است. ران فروند از جایگاه خود در PlugInAmerica.org نگران است که کنترل موجود و سخت افزار جمع آوری داده ها ابتدایی باشد.
خواندن 14 پاراگراف باقی مانده | نظرات