• خانه
  • اخبار
  • خرابی فناوری اطلاعات باعث شد که Sonos بلندگوهای ناخواسته ای را ارسال کند و برای آنها هزینه ای از مشتریان دریافت کند

خرابی فناوری اطلاعات باعث شد که Sonos بلندگوهای ناخواسته ای را ارسال کند و برای آنها هزینه ای از مشتریان دریافت کند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار
خرابی فناوری اطلاعات باعث شد که Sonos بلندگوهای ناخواسته ای را ارسال کند و برای آنها هزینه ای از مشتریان دریافت کند


یک بلندگوی سفید روی یک میز قهوه چوبی نشسته است.

بزرگنمایی / Sonos One. (اعتبار: جف دان)

مشتریان Sonos پس از دریافت بلندگوهای بیشتری از آنچه که سفارش داده بودند، سر خود را خاراندند و حساب های بانکی خود را دوباره چک کردند. گزارش شده است که برخی از کاربران برای بلندگوهای اضافی که دریافت کرده‌اند هزینه دریافت کرده‌اند اما هرگز سفارش نداده‌اند.

The Verge روز دوشنبه گفت که با یکی از مشتریان Sonos صحبت کرده است که “یک Sonos Move سفارش داده و سه مورد دریافت کرده است”. یکی دیگر از آنها پس از سفارش یک بلندگوی Move و دریافت مجموعا 7 عدد، بیش از 2000 دلار شارژ شد.

گزارش‌های ارسال تصادفی برای اولین بار در Reddit ظاهر شد، جایی که مشتریان درباره دریافت و/یا شارژ حداکثر پنج بلندگوی Sonos Ray، Sub، Arc، Move یا Roam که سفارش نداده‌اند، بحث کردند. یک نفر ادعا می کند که بلندگوهای اضافی قبل از دریافت، اما پس از اتمام شارژ، هدایت شده اند.

9 پاراگراف دیگر را بخوانید نظرات