جلوپنجره‌های بزرگ و شاسی‌بلندهای بیشتر: ما در حال صحبت با طراحی BMW با آدریان ون هویدونک هستیم

جلوپنجره‌های بزرگ و شاسی‌بلندهای بیشتر: ما در حال صحبت با طراحی BMW با آدریان ون هویدونک هستیم


بزرگنمایی / کانسپت BMW XM با چیزی غیر از BMW اشتباه گرفته نخواهد شد. نسخه تولیدی این شاسی بلند هیبریدی اواخر امسال به فروش می رسد. (اعتبار: BMW)

اگر اسکار وایلد درست می گفت که تنها چیزی که بدتر از حرف نزدن حرف نزدن است، باید آن را به سبک BMW منتقل کنید. در طول سال‌ها، بخش طراحی این شرکت در مونیخ احتمالاً به اندازه کافی اینچ ستون ایجاد کرده است که از اینجا تا ماه کشیده شود، زیرا بارها و بارها با کانسپت‌ها و خودروهای تولیدی خود سلیقه‌های مرسوم را به چالش کشیده است.

این روزها، سروصدا اغلب بر هر تفسیر جدیدی از جلوپنجره‌های نمادین BMW تأثیر می‌گذارد، و ما چند مورد را دیده‌ایم: پلیمر خود ترمیم شونده iX، درخشش کرومی گسترده X7 و فضای خالی M3. قبلاً این به اصطلاح “دستبند الاغ” بود – یک دم پلکانی در پشت سری 4 نسل 7 که به نام طراح اصلی آن زمان کریس برانگل نامگذاری شد. هنگامی که این مدل در سال 2001 (و سالها بعد) عرضه شد، طرفداران BMW فقط با ذکر آن کنار خواهند رفت. امروز عادی و قابل قبول شده است.

طراحی درب صندوق عقب E65 سری 7 (دوم سمت راست) در آن زمان مورد استقبال قرار نگرفت.

اما تمایل این برند برای پذیرش ایده‌های حوزه چپ قبل از این قرن است – چگونه می‌توان رودستر Z1 1989 را با پانل‌های بدنه پلاستیکی قابل تعویض و درهایی که به داخل رکاب‌ها می‌افتد توضیح داد؟

12 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات