

برای بزرگنمایی کلیک کنید (اعتبار: Getty Images | Peter Dazeley)
توییتر با پرداخت ۱۵۰ میلیون دلار جریمه برای هدف قرار دادن تبلیغات به کاربران با شماره تلفن و آدرس ایمیل جمعآوریشده از آن کاربران در صورت فعال کردن احراز هویت دو مرحلهای موافقت کرده است. توییتر با جریمه و “اقدامات سختگیرانه برای اجرای قوانین حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان” موافقت کرد تا شکایتی را که روز چهارشنبه توسط دولت ایالات متحده ارائه شده بود، حل و فصل کند.
لینا هان، رئیس کمیسیون تجارت فدرال گفت: «همانطور که در شکایت ذکر شد، توییتر دادههایی را از کاربران به بهانه اینکه از آن برای اهداف امنیتی استفاده میکند دریافت کرد، اما در نهایت از این دادهها برای هدف قرار دادن کاربران با تبلیغات استفاده کرد.» «این رویه بیش از 140 میلیون کاربر توییتر را تحت تأثیر قرار داده و در عین حال منبع اصلی درآمد توییتر را افزایش داده است.
این توافق با کمیسیون تجارت فدرال و وزارت دادگستری صورت گرفت. او گفت: “جریمه 150 میلیون دلاری نشان دهنده جدی بودن اتهامات علیه توییتر است و اقدامات اجرایی قابل توجهی که در نتیجه توافق امروز اعمال خواهد شد به جلوگیری از تاکتیک های گمراه کننده بیشتر که حریم خصوصی مصرف کننده را تهدید می کند، کمک خواهد کرد.” وزارت دادگستری وانیتا گوپتا . بر اساس این توافق، پرداخت به وزارت خزانه داری آمریکا تعلق خواهد گرفت.
۱۱ پاراگراف باقیمانده را بخوانید نظرات