
بزرگنمایی / ایلان ماسک در ماه ژوئن گفت که بدون فناوری رانندگی خودکار، تسلا «هیچ ارزشی ندارد».
تسلا با یک جفت سردرد جدید وارد آخر هفته شد. آسوشیتدپرس روز جمعه گزارش داد که دولت فدرال در حال بررسی این موضوع است که آیا سیستم Autopilot این شرکت می تواند موتورسواران را پس از دو تصادف مرگبار در ماه ژوئیه به طور ایمن تشخیص دهد یا خیر. و لس آنجلس تایمز گزارش داد که کالیفرنیا از روشی که این خودروساز در حال تبلیغ فناوری های خودکار و راننده کاملاً خودمختار خود است راضی نیست.
آیا خلبان خودکار می تواند موتورسیکلت ها را در شب ببیند؟
اولین تصادف مرگبار در ساعات اولیه 7 ژوئیه در ریورساید، کالیفرنیا رخ داد، زمانی که یک تسلا مدل Y در مسیر ایالتی 91 یک موتورسیکلت را به عقب برد و راکب آن کشته شد. دومین تصادف مرگبار موتور سیکلت در 24 ژوئیه، دوباره در شب، این بار در I-15 در خارج از Draper، یوتا رخ داد. در آن صورت یک دستگاه تسلا مدل 3 پشت یک موتورسیکلت در حال رانندگی بود و با آن برخورد کرد و راکب آن کشته شد.
AP گزارش می دهد که گشت بزرگراه کالیفرنیا هنوز در حال بررسی است که آیا Autopilot در اولین تصادف فعال بوده است یا خیر، اما راننده یوتا اعتراف کرد که از دستیار هندزفری در هنگام تصادف استفاده کرده است.
خواندن 7 پاراگراف باقی مانده | نظرات