بهترین و بدترین تبلیغات اتومبیل برای Super Bowl 2022

بهترین و بدترین تبلیغات اتومبیل برای Super Bowl 2022


بزرگنمایی / آیا صاحبان Aibo با تماشای تبلیغ Kia Super Bowl LVI احساس نوستالژی خواهند کرد؟ (اعتبار: Aurich Lawson | Kia)

برای برخی افراد – به ویژه طرفداران غیر فوتبال – تبلیغاتی که سوپر باول را همراهی می کنند به اندازه خود بازی مهم هستند. در سال 2022، چشم‌انداز متناقضی برای آینده داشتیم – تقریباً همه خودروسازان در حالی که سعی داشتند خود را از سوخت‌های فسیلی کثیف خلاص کنند، وسایل نقلیه الکتریکی جدید را به نمایش گذاشتند، حرکتی که مطمئناً با مخالفت همه استارت‌آپ‌های کریپتو مکنده انرژی روبرو می‌شود که کالاهای خود را نیز ارسال می‌کنند. با کدهای QR روی صفحه بین سقوط.

آنچه در زیر می‌آید رتبه‌بندی یک ویرایشگر خودرو از تبلیغات مختلف خودرو Super Bowl LVI است.

رتبه اول به کیا برای تبلیغ Robo Dog می رسد که کراس اوور الکتریکی جدید کیا EV6 را تبلیغ می کند. این داستان خفه‌کننده‌ای در مورد یک ربات داچ‌شوند است که در تعقیب یک EV6 به ماجراجویی می‌پردازد، با نمایش کوچکی از عملکرد شارژ ماشین، که به باتری غول‌پیکر آن اجازه می‌دهد دستگاه‌های AC را که همه با بهترین موهای بانی تایلر تنظیم شده‌اند، تغذیه کند.

۱۱ پاراگراف باقیمانده را بخوانید نظرات