

بزرگنمایی (اعتبار: P. Gyory و همکاران، 2022)
وقتی یک طراح بازی ناامید در طول یک بیماری همه گیر جهانی در خانه گیر کرده است، چه کاری باید انجام دهد؟ اگر آن طراح پیتر گوری، دانشجوی فارغ التحصیل دانشگاه کلرادو، بولدر است، در حال کشف این موضوع هستید که چگونه از انبوه مقواهای دور ریخته شده در اطراف خانه، یک بازی بسازید.
نتیجه Tinycade است که توسط Gyory و چندین همکار در موسسه ATLAS UCB ایجاد شده است. تنها چیزی که برای ساخت بازی Tinycade خود نیاز دارید مقداری مقوا، یک گوشی هوشمند، دو آینه کوچک، کش لاستیکی و خلال دندان است. گیوری گفت: «محدودیتی که برای خودم قائل شدم این بود که اگر نتوانید به فروشگاه مواد غذایی بروید و آن را بخرید، من نمیتوانم از آن در Tinycade استفاده کنم. او و همکارانش کار خود را در ژوئن در انجمن ماشینهای محاسباتی برای خلاقیت و شناخت در ونیز، ایتالیا، با مقالهای که در مجموعه مقالات کنفرانس منتشر شد، ارائه کردند.
Gyory بخشی از جامعه رو به رشد توسعه دهندگان بازی است که علاقه مند به ساخت بازی های Alt Ctrl (کنترل کننده جایگزین) هستند که از رابط های فیزیکی جدید برای بازیکنان استفاده می کنند. تغییر داغبه عنوان مثال، شامل هدایت و کنترل بادبان های یک کشتی با ورودی های فردی است که باید در طول بازی رد و بدل شوند. به گفته نویسندگان، Octopad کنترل کننده سیستم سرگرمی نینتندو را به هشت قسمت جداگانه تبدیل می کند و هر بازی را که روی سیستم انجام می شود به یک “بازی استراتژی همکاری بلادرنگ” تبدیل می کند. روش خود را بپزید “به بازیکنان می آموزد که چگونه فرآیند مهاجرت با کنترل کننده آشپزخانه مصنوعی کامل با چاقو و قابلمه، فرهنگ مردم را از بین می برد.”
11 پاراگراف باقی مانده را بخوانید | نظرات